Teprve nedávno (přelom září a října) byla spuštěna reklama na Instagramu. V první fázi fungovalo postupné zavádění a tři základní účely reklamy: kliknutí na web, instalace mobilní aplikace, resp. zhlédnutí videa. Aktuální stav hovoří o tom, že reklamní systém na Instagramu přináší celu řadu nových vylepšení.
O tom, jak reklamu na Instagramu nastavit, jsme již na markomu.cz hovořili zde. K reklamě na populárním fotkovišti je třeba mít založený účet na službě Facebook Bussiness, přes kterou se celá kampaň administruje. Vedle výše uvedeného jsou nově k dispozici tři nové funkce, a to Zájem o mobilní aplikaci, Konverze na webu a Zájem o příspěvek stránky.
Reklama na Instagramu – přehled účelů (únor 2016) |
– Instalace mobilní aplikace – Konverze na webu – Prokliky na web – Zájem o mobilní aplikaci – Zájem o příspěvek stránky – Zhlédnutí videa |
* Tučně zvýrazněné prvky nabízí Instagram nově |
.