Reklama na Facebooku skýtá celou řadu úskalí, většinu z nich lze při tvorbě kampaně hravě překonat. Nicméně může se stát, že máte optimalizované veškeré texty, fotografie oříznuté na potřebný rozměr, ale Vaše reklama přesto není schválena. Na vině je totiž atribut příliš mnoho textu v obrázku. Řešením může být nástroj 20 procent textu (mřížka).
Facebook totiž v reklamách nedovoluje více než dvacetiprocentní pokrytí obrázku textem, což mnohdy i pro zkušené oko nemusí být zřejmé. A to, že máme v obrázku příliš mnoho textu, zjistíme až při samotném schvalování kampaně. Existují však způsoby, jak toto ověřit. v rámci facebooku jde o nástroj Mřížka, který Vám do nahraného obrázku vykreslí mřížku a pokud se nevejdete do jedné pětiny políček, reklamu nepůjde spustit. Doporučením je tedy vyzkoušet stránku hned na začátku při úpravě fotek. Ušetříte si tak spoustu drahocenného času. A pozor – tento nástroj je k dispozici pouze po přihlášení.