Teprve nedávno (přelom září a října) byla spuštěna reklama na Instagramu. V první fázi fungovalo postupné zavádění a tři základní účely reklamy: kliknutí na web, instalace mobilní aplikace, resp. zhlédnutí videa. Aktuální stav hovoří o tom, že reklamní systém na Instagramu přináší celu řadu nových vylepšení.

O tom, jak reklamu na Instagramu nastavit, jsme již na markomu.cz hovořili zde. K reklamě na populárním fotkovišti je třeba mít založený účet na službě Facebook Bussiness, přes kterou se celá kampaň administruje. Vedle výše uvedeného jsou nově k dispozici tři nové funkce, a to Zájem o mobilní aplikaci, Konverze na webu a Zájem o příspěvek stránky.

Reklama na Instagramu – přehled účelů (únor 2016)

– Instalace mobilní aplikace
– Konverze na webu
– Prokliky na web
– Zájem o mobilní aplikaci
– Zájem o příspěvek stránky
– Zhlédnutí videa
* Tučně zvýrazněné prvky nabízí Instagram nově

.